23 Aralık 2011 Cuma


çılgınım bugün, aklımı yitirmiş sanıyorlar oysa, çılgınım ve bunu bilincimle yapıyorum; korkuya karşı, hüzne karşı, acıya karşı, ayrılığa karşı yapıyorum bunu...bazı noktaların tek sevinci vardır, ötekiler duyumsanmaz bile...tıpkı diş ağrısı ya da doğum sancısı çeken bir insanın, o anda lumbagolarını, mide ağrılarını farkedemeyeceği ya da sevişme doruklarındaki insanın o birkaç saniyelik yok oluşlarındaki hazda bütün hayati işaretlerin dışında kalması gibi....
işte aklımın takıldığı bu son noktada, çalan bütün telefonlara, sunulan bütün sevgilere, ilgilere, benim adıma verilen kararlara ve gecenin düşlerine bütün kepenklerini kapamış olan ben, tek bir sevinci bekliyorum hâlâ, seni! yarın bekler miyim, bilmiyorum, bilmiyorum hiç, şimdiyi biliyorum şimdiyi, seni, içimin sevincini bekliyorum...beni keskin dişlerinin arasından uzanan helezonlarıyla kıskıvrak benden alıp öteye götüren ve bir iç ezgisiyle başımı döndüren o noktada; işte böyle seni bekleyen ben, inatla hayata büsbütün sususyorum...sen gelmelisin, sen aramalısın beni, sen; bütün kalabalığın karşısına tek başına çıkması gereken sen... içimdeki en büyük ad sen! dindirecek olan da sen... bunun dışında hiçbirşey geri veremez bana sevinci; tam şimdi veremez, bu noktada veremez, istemem... kendimi tecrit etmelerime aldanmıyorum hiç, bu benim isteğim...
susmak, bir yaşam kavramı gibi düğmelerini ilikledi işte şimdi bana, aldandıkları bir örtünüş bu, içimin bütün yolları sana açık, acılarım bundan, onları hiç duyumsamıyorum bile artık, bilmezler nasıl sevdiğimi... ve onca yaşanmışlık boy veriyor sonuma...bütün kapılarımı örtmek istiyorum... kimseleri istemiyorum yanımızda, kimseleri ama kimseleri, ah bunu bile söyleyemiyorum onlara, geliyorlar bak, geliyorlar bana, yeraltılarımı kazmaya, sondajlara geliyorlar sevgilim, durdur onları lütfen, seni bulacaklar bende, söküp alacaklar, durdur onları.... ya öldür beni, ya da çık git beynimden bulmasınlar seni...
biliyorum gelmiyorsun, gelmeyeceksin sen, herşeyden habersiz... ben geliyorum sevgilim... sana benim yolum.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder